Nincs is bosszantóbb annál, mint amikor egy újonnan vásárolt, még garanciális termék felmondja a szolgálatot - talán csak az, amikor a garanciális ügyintézéshez még a jótállási jegyet sem találjuk meg. Sőt, sokan azt sem tudják, hogy vajon a termékük hány évig garanciális, pedig az értékétől függően akár 3 évig is érvényes lehet rá a jótállás.

Fenntartható, okos, kényelmes - és pontos is
Az e-jótállással az eladó, a vevő és a bolygó is jól jár: nem csak papírszemétből keletkezik kevesebb, hanem bosszúságból is, hiszen minden dokumentum elérhetővé válik egyetlen helyen, az ügyintézés pedig felgyorsul.
A használatával egyszerűbbé válik a jogszabályi előírások és a szigorú határidők betartása, sőt, egyből kiderül az is, ki szervizeli a meghibásodott terméket, a javítás után pedig azt is látni, hogy mit kellett rajta szerelni, cserélni.
Az E-jótállás megfelel a 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet minden előírásának, és a nagyvállalattól a kisvállalkozásig minden méretet ki tud szolgálni. Csökkennek az adminisztrációs terhek, a papírra fordított kiadások, ráadásul az e-jótállás segít elkerülni a fogyasztóvédelmi és adatvédelmi bírságokat, és megfelel a GDPR-nak is.

Hogyan működik?
A rendszerbe fogyasztóként és vállalkozóként lehet regisztrálni. Fogyasztóként ez ingyenes, a megvásárolt termékek jótállási jegyei egy helyen, könnyen és kényelmesen elérhetőek lesznek. A dokumentumok QR kóddal vannak ellátva, így az ügyintézéskor csak azt kell leolvasni.
A jótállási jegyen a kereskedő adatai, a termék neve, ára, gyártója, számla sorszáma, és az üzembe helyezés dátuma is megtalálható.
Vállalkozásként három különböző csomagból lehet választani, melyek havidíjtól függően különböző szolgáltatásokat kínálnak - erről itt lehet bővebben tájékozódni.
Amennyiben olyan vállalkozásnál vásárolunk, aki szintén regisztrált a felületre, a jótállási jegyet a vásárlás után az eladó küldi el a vevőnek - ez fontos, mert ha olyan helyen vásárolunk, ahol a vállalkozás még nem tagja a rendszernek, akkor be kell érni a papír alapú jótállási jeggyel.

Csatlakozzon még ma!
A Magyarországon elsőként itt bevezetett, jövőbe mutató megoldás ráadásul arra is lehetőséget ad, hogy a vállalkozók szervizpartnerei is csatlakozzanak a rendszerhez. Ebben az esetben, ha meghibásodik az érvényes jótállással rendelkező termék, a visszavitelkor az üzlet már egyből tudja értesíteni a szervizt nem csak a termék beérkezéséről, hanem a hibáról is, amit meg kell oldania.
Csatlakozzon még ma az e-jótállási rendszerhez, csökkentse vállalkozása adminisztratív terheit, spóroljon a papíron és biztosítsa vevőinek a gyors és hatékony ügyintézést!